Afhentning/aflevering

Ankomst & Afhentning
Når I afleverer jeres barn om morgen, er det vigtigt at give sig tid, så det bliver en god stund for barnet og jer. Det er vigtigt, at jeres barn får sagt godmorgen til personalet på stuen, ligesom det er vigtigt, at I får sagt ordenligt farvel til jeres barn, inden I forlader institutionen.

Jeres barn kan være ked af det, når I skal gå. Det er i orden at være ked af det. Vi skal nok tage os godt af jeres barn og I er meget velkomne til, at ringe og høre, hvordan det går.

Når I afhenter er det vigtigt, at I siger farvel til personalet. Det er vigtigt at vi ved, at jeres barn er taget hjem. Vi skal desuden vide, hvis en anden voksen henter jeres barn. Det er kun i det tilfælde, det er aftalt med jer, at jeres barn bliver afhentet af en anden voksen, at vi må udlevere til andre end jer.

Husk altid at krydse vores komme-gå skærme af når i kommer om morgen og går hjem om eftermiddagen. Vi viser dig hvordan, hvis du er i tvivl.